Nazwa usługi: Wniosek o wymeldowanie z pobytu stałego/czasowego
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miejski w Brzegu Dolnym

Kolejowa 29/

56-120 Brzeg Dolny

tel.: 71 319 51 17

faks: 71 319 56 83

   
Wymagane dokumenty: [" Wniosek o wszczęcie postępowania administracyjnego o wymeldowanie z pobytu stałego/czasowego – potrzebny wzór lub gotowy druk Dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do lokalu /np. akt własności, decyzja o przydziale mieszkania, odpis z księgi wieczystej itp. Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej Pełnomocnictwo – w przypadku ustanowienia pełnomocnika wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty"]
   
Miejsce składania dokumentów:
   
Właściwość miejscowa dla świadczonej usługi:  
   
Kogo dotyczy:
   
Czas realizacji: Do dwóch miesięcy
   
Terminy przyjęć interesantów:
   
Sposób załatwienia sprawy:
   
Opłaty:

Opłata skarbowa w wysokości :
– 10 zł od decyzji o wymeldowaniu lub odmowie wymeldowania,
– 17 zł od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa
z uwzględnieniem zwolnień określonych w ustawie z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej

Opłatę skarbową można uiścić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Oborniki Śląskie oddział Brzeg Dolny nr 95 9583 1022 0100 0130 2001 0016

   
Czas załatwienia sprawy: Do dwóch miesięcy
   
Tryb odwoławczy: Od decyzji służy odwołanie do Wojewody Dolnośląskiego we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza Brzegu Dolnym w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
   
Podstawa prawna: Ustawa
o ewidencji ludności (Dz. U. z 2010 r. poz. Dz. U. z 2019 r. poz. 1397)
   
Inne informacje:
   
Formularz elektroniczny:
   
Formularze tradycyjne:
   
Dokumenty dodatkowe:
   
Usługi powiązane: